Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti. Komunikace vůči tržnímu segmentu 50+ v oblasti aktivní rekreace

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šrámková, Karolina (Dissertant)
Other Authors: Vysekalová, Jitka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 99 s. (178 896 znaků)

Cover

LEADER 01640ntm a22004097u 4500
001 zp18614
041 |a cze 
100 1 |a Šrámková, Karolina  |4 dis 
245 1 0 |a Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti. Komunikace vůči tržnímu segmentu 50+ v oblasti aktivní rekreace 
246 |a Typology of the Market Segment 50+ and its Particularity. Communication Against Market Segment 50+ in the Field of Active Recreation 
260 |c 2011 
300 |a 99 s. (178 896 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a segment 50+ 
653 |a aktivní rekreace 
653 |a volnočasové aktivity 
653 |a komunikace 
653 |a výzkumná sonda 
653 |a věková diskriminace 
653 |a stárnutí 
653 |a segment 50+ 
653 |a active recreation 
653 |a free time activities 
653 |a communication 
653 |a research probe 
653 |a ageism 
653 |a getting old 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Vysekalová, Jitka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/16916  |y Plný text v Digitální knihovně UTB