Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Šmerda, Petr (Dissertant)
Other Authors Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2011
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description75 s. (+ přílohy 21 s.)

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp18612
041 |a cze 
100 1 |a Šmerda, Petr  |4 dis 
245 1 0 |a Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy 
246 |a The Influence of Individual Internal PR on the Company Culture, Attitudes and Values of the Company Employees 
260 |c 2011 
300 |a 75 s. (+ přílohy 21 s.) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Firemní kultura 
653 |a public relations 
653 |a zaměstnanci 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a analýza 
653 |a projekt 
653 |a Company culture 
653 |a motivation 
653 |a communication 
653 |a public relations 
653 |a employees 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing research 
653 |a analysis 
653 |a project 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/18147  |y Plný text v Digitální knihovně UTB