Mobilní marketing využitelný v prostředí malé či střední firmy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Renč, Robert (Dissertant)
Other Authors: Štarchoň, Peter (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 83 s.

Cover

LEADER 01363ntm a22003617u 4500
001 zp18598
041 |a cze 
100 1 |a Renč, Robert  |4 dis 
245 1 0 |a Mobilní marketing využitelný v prostředí malé či střední firmy 
246 |a Mobile Marketing in a Small or Medium-Sized Businesses 
260 |c 2011 
300 |a 83 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Mobilní marketing 
653 |a mobilní aplikace 
653 |a SMS/MMS 
653 |a reklama v mobilu 
653 |a malé a střední firmy 
653 |a Mobile marketing 
653 |a Mobile aps 
653 |a SMS/MMS 
653 |a Mobile advertising 
653 |a Small and Medium enter-preneurs 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Štarchoň, Peter  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/18227  |y Plný text v Digitální knihovně UTB