Marketingové komunikace při zavedení nového produktu na trh - nový programový blok rozhlasové stanice Frekvence 1 - Ráno začíná v osm

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Musil, Petr (Dissertant)
Other Authors: Štarchoň, Peter (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 104 s.

Cover

LEADER 01620ntm a22003377u 4500
001 zp18587
041 |a cze 
100 1 |a Musil, Petr  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingové komunikace při zavedení nového produktu na trh - nový programový blok rozhlasové stanice Frekvence 1 - Ráno začíná v osm 
246 |a Marketing Communications for the Introduction of New Product on the Market-a New Program Block The Frekvence 1 of a Radio Station-Morning Begins at Eight 
260 |c 2011 
300 |a 104 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Klíčová slova: Zavedení nového produktu na trh 
653 |a marketingové komunikace 
653 |a využití známých osobností 
653 |a kvalitativní a kvantitativní výzkum 
653 |a Key words: Introduction of new product marketing 
653 |a marketing communications 
653 |a the use of know-my personality 
653 |a qualitative and quantitative research 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Štarchoň, Peter  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/18044  |y Plný text v Digitální knihovně UTB