Vnímání virálního marketingu odbornou marketingovou veřejností

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Lišková, Michaela (Dissertant)
Other Authors: Šramová, Blandína (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 85 s. (137 013 znaku)

Cover

LEADER 01423ntm a22003617u 4500
001 zp18575
041 |a cze 
100 1 |a Lišková, Michaela  |4 dis 
245 1 0 |a Vnímání virálního marketingu odbornou marketingovou veřejností 
246 |a Perception of Viral Marketing by Marketing Professionals 
260 |c 2011 
300 |a 85 s. (137 013 znaku) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Klíčová slova: virální marketing 
653 |a virální kampaně 
653 |a word-of-mouth 
653 |a vnímání 
653 |a odborná mar-ketingová veřejnost 
653 |a Keywords: viral marketing 
653 |a viral campaign 
653 |a word-of-mouth 
653 |a perception 
653 |a marketing profes-sionals 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Šramová, Blandína  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/16273  |y Plný text v Digitální knihovně UTB