Tvorba image České centrály cestovního ruchu agentury CzechTourism se zaměřením na podporu turismu v ČR

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kolbabová, Ivana (Dissertant)
Other Authors: Vysekalová, Jitka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 93 s.

Cover

LEADER 01653ntm a22004577u 4500
001 zp18538
041 |a cze 
100 1 |a Kolbabová, Ivana  |4 dis 
245 1 0 |a Tvorba image České centrály cestovního ruchu agentury CzechTourism se zaměřením na podporu turismu v ČR 
246 |a Creating Image of Czech Tourism Agency with the Aim to Enhance Domestic Tourist Traffic 
260 |c 2011 
300 |a 93 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Image 
653 |a corporate identity 
653 |a CzechTourism 
653 |a cestovní ruch 
653 |a komunikace 
653 |a marketing 
653 |a polaritní profil 
653 |a turistická destinace 
653 |a zdrojová země 
653 |a Image 
653 |a corporate identity 
653 |a CzechTourism 
653 |a tourist traffic 
653 |a communication 
653 |a marketing 
653 |a polarity profile 
653 |a tourist destination 
653 |a source area 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Vysekalová, Jitka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/15491  |y Plný text v Digitální knihovně UTB