Mobilní marketing a možnosti jeho využití v prostředí malých a středních firem

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Chmarová, Lucie (Dissertant)
Other Authors Štarchoň, Peter (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2011
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description91 s (22 853 znaků)

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp18526
041 |a cze 
100 1 |a Chmarová, Lucie  |4 dis 
245 1 0 |a Mobilní marketing a možnosti jeho využití v prostředí malých a středních firem 
246 |a Mobile Marketing and Possibilities of its Usage in the Environment of Small and Medium Enterprises 
260 |c 2011 
300 |a 91 s (22 853 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Klíčová slova: nová média 
653 |a mobilní marketing 
653 |a reklama v mobilu 
653 |a reklamní SMS/MMS 
653 |a podpora prodeje malých a středních firem 
653 |a Keywords: new media 
653 |a mobile marketing 
653 |a mobile advertising 
653 |a adverts in SMS/MMS 
653 |a sales support for small and medium enterprises 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Štarchoň, Peter  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/18491  |y Plný text v Digitální knihovně UTB