Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hrdý, Martin (Dissertant)
Other Authors: Kotyzová, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 98 s.

Cover

LEADER 01384ntm a22003737u 4500
001 zp18524
041 |a cze 
100 1 |a Hrdý, Martin  |4 dis 
245 1 0 |a Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti 
246 |a The Typology of a Market Segment Age 50 and over and its Specialities 
260 |c 2011 
300 |a 98 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Ageizmus 
653 |a generace 50+ 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a stereotypy 
653 |a postoje ke stáří 
653 |a reklama 
653 |a Ageism 
653 |a generation 50+ 
653 |a marketing communication 
653 |a attitudes to old age 
653 |a advertising 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kotyzová, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/16288  |y Plný text v Digitální knihovně UTB