Význam public relations v integrované marketingové komunikaci a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů komunikace

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Fekar, Zdeněk (Dissertant)
Other Authors: Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 56 s. (68 654 znaků)

Cover

LEADER 01681ntm a22004097u 4500
001 zp18519
041 |a cze 
100 1 |a Fekar, Zdeněk  |4 dis 
245 1 0 |a Význam public relations v integrované marketingové komunikaci a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů komunikace 
246 |a The Importance of Public Relations in Integrated Marketing Communications and Its Impact on Efficiency of Other Communication Tools 
260 |c 2011 
300 |a 56 s. (68 654 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a integrovaná marketingová komunikace 
653 |a public relations 
653 |a marketingový průzkum 
653 |a dotazník 
653 |a rozhovor 
653 |a měření efektivity PR nástrojů 
653 |a trendy 
653 |a integrated marketing communication 
653 |a public relations 
653 |a marketing research 
653 |a questionnaire 
653 |a interview 
653 |a measuring the effectiveness of PR tools 
653 |a trends 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/16981  |y Plný text v Digitální knihovně UTB