Význam sponzoringu v netržních a sociálních službách

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pytlíková, Petra (Dissertant)
Other Authors: Göttlichová, Marcela (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 74 s.

Cover

LEADER 01387ntm a22003617u 4500
001 zp18495
041 |a cze 
100 1 |a Pytlíková, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Význam sponzoringu v netržních a sociálních službách 
246 |a Importance of Sponsoring in Non-profit and Social Services 
260 |c 2011 
300 |a 74 s. 
500 |a Studijní obor: Řízení netržních a sociálních služeb 
500 |a Studijní obor: Non-Profit and Social Services Administration 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a neziskový sektor 
653 |a neziskové organizace 
653 |a sponzoring 
653 |a fundraising 
653 |a dárcovství 
653 |a Non-profit sector 
653 |a non-profit organizations 
653 |a sponsoring 
653 |a fundraising 
653 |a sponsorship 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Göttlichová, Marcela  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/17564  |y Plný text v Digitální knihovně UTB