Marketingová strategie cestovního ruchu mikroregionu Mohelnicko

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Švecová, Markéta (Dissertant)
Other Authors: Juříková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 87 s.

Cover

LEADER 01409ntm a22003857u 4500
001 zp18425
041 |a cze 
100 1 |a Švecová, Markéta  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová strategie cestovního ruchu mikroregionu Mohelnicko 
246 |a The Tourism Marketing Strategy of Mohelnice Microregion 
260 |c 2011 
300 |a 87 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a cestovní ruch 
653 |a marketing 
653 |a marketingové komunikace 
653 |a mikroregion 
653 |a situační analýza 
653 |a SWOT analýza 
653 |a tourism 
653 |a marketing 
653 |a marketing communication 
653 |a microregion 
653 |a situation analysis 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Juříková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/17659  |y Plný text v Digitální knihovně UTB