Budování povědomí o značce a loajality ke značce prostřednictvím sociálních sítí

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Sopková, Barbora (Dissertant)
Other Authors: Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 135 s. (170 150 znaků)

Cover

LEADER 01537ntm a22004097u 4500
001 zp18423
041 |a cze 
100 1 |a Sopková, Barbora  |4 dis 
245 1 0 |a Budování povědomí o značce a loajality ke značce prostřednictvím sociálních sítí 
246 |a Building Brand Awareness and Brand Loyalty Using Social Media 
260 |c 2012 
300 |a 135 s. (170 150 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Značka 
653 |a hodnota značky 
653 |a budování a řízení značky 
653 |a povědomí o značce 
653 |a loajalita ke značce 
653 |a word-of- mouth 
653 |a sociální média 
653 |a Brand 
653 |a brand value 
653 |a brand building management 
653 |a brand awareness 
653 |a brand loyalty 
653 |a word-of- mouth 
653 |a social media 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/18976  |y Plný text v Digitální knihovně UTB