Promotion of Art Events and How to Communicate Their Emotions

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Klemš, Milan (Dissertant)
Other Authors: Štarchoň, Peter (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 90 s.

Cover

LEADER 01233ntm a22003137u 4500
001 zp18397
041 |a eng 
100 1 |a Klemš, Milan  |4 dis 
245 1 0 |a Promotion of Art Events and How to Communicate Their Emotions 
246 |a Promotion of Art Events and How to Communicate Their Emotions 
260 |c 2011 
300 |a 90 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a umělecké eventy 
653 |a propagace eventů 
653 |a komunikace emocí 
653 |a art events 
653 |a promotion of events 
653 |a communication of emtions 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Štarchoň, Peter  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/14952  |y Plný text v Digitální knihovně UTB