Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hošková, Radka (Dissertant)
Other Authors: Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 81 s. (118 949 znaků)

Cover

LEADER 01451ntm a22003617u 4500
001 zp18382
041 |a cze 
100 1 |a Hošková, Radka  |4 dis 
245 1 0 |a Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy 
246 |a The Effect of Different Forms of Internal PR on Corporate Culture, Attitudes and Values of Company Employees 
260 |c 2011 
300 |a 81 s. (118 949 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Interní komunikace 
653 |a Interní PR 
653 |a Employee Relations 
653 |a Firemní kultura 
653 |a Motivace 
653 |a Internal communication 
653 |a Internal PR 
653 |a Employee Relations 
653 |a Corporate culture 
653 |a Motivation 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/15289  |y Plný text v Digitální knihovně UTB