Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Buzková, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Vysekalová, Jitka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 83 s.

Cover

LEADER 01410ntm a22003857u 4500
001 zp18370
041 |a cze 
100 1 |a Buzková, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti 
246 |a The Typology of the 50+ Market Segment and Its Specifics 
260 |c 2011 
300 |a 83 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a segmentace 
653 |a cílený marketing 
653 |a cílová skupina 
653 |a senioři 
653 |a segment 50+ 
653 |a marketingové komunikace 
653 |a segmentation 
653 |a target marketing 
653 |a target group 
653 |a seniors 
653 |a segment 50+ 
653 |a marketing communication 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Vysekalová, Jitka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/16118  |y Plný text v Digitální knihovně UTB