Marketingové komunikace vybraného obchodního centra

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Belková, Zuzana (Dissertant)
Other Authors: Horňák, Pavel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Slovak
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 90 s.

Cover

LEADER 01230ntm a22003137u 4500
001 zp18366
041 |a slo 
100 1 |a Belková, Zuzana  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingové komunikace vybraného obchodního centra 
246 |a Marketing Communication of a Specific Shopping Centre 
260 |c 2011 
300 |a 90 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingové komunikácie 
653 |a komunikačný mix 
653 |a obchodné centrum 
653 |a marketing communication 
653 |a communication mix 
653 |a shopping centre 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Horňák, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/15205  |y Plný text v Digitální knihovně UTB