LEADER 01817ntm a22005177u 4500
001 zp18030
041 |a cze 
100 1 |a Hrbotická, Zuzana  |4 dis 
245 1 0 |a Vrstevnické vztahy - vliv na celkové klima školy 
246 |a Peer relationships - the impact on general atmosphere at school 
260 |c 2011 
300 |a 72 s. 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Katedra pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Vztahy 
653 |a vrstevnické vztahy 
653 |a teorie vývoje 
653 |a rodinné prostředí 
653 |a školní prostředí 
653 |a vrstevnické skupiny 
653 |a klima školy 
653 |a faktory ovlivňující klima školy 
653 |a zkoumání klimatu školy 
653 |a zdravý životní styl 
653 |a prevence sociálně-patologických jevů 
653 |a Key words Relationships 
653 |a peer relationships 
653 |a family 
653 |a evolution theory 
653 |a family environment 
653 |a school environment 
653 |a peer groups 
653 |a school climate 
653 |a elements affecting school climate 
653 |a analyzing school climate 
653 |a healthy lifestyle 
653 |a prevention of socially pathological phenomena 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Plšková, Alena  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/18120  |y Plný text v Digitální knihovně UTB