Využití mystery shoppingu pro zkvalitnění prodeje v Bijou Brigitte

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kočicová, Věra (Dissertant)
Other Authors: Pečeňová, Marcela (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 68 s.

Cover

LEADER 01259ntm a22003377u 4500
001 zp17932
041 |a cze 
100 1 |a Kočicová, Věra  |4 dis 
245 1 0 |a Využití mystery shoppingu pro zkvalitnění prodeje v Bijou Brigitte 
246 |a Using mystery shopping to improve sales Bijou Brigitte 
260 |c 2011 
300 |a 68 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a osobní prodej 
653 |a mystery shopping 
653 |a mystery shopper 
653 |a etické standardy 
653 |a personal selling 
653 |a mystery shopping 
653 |a mystery shopper 
653 |a ethical standards 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pečeňová, Marcela  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/18371  |y Plný text v Digitální knihovně UTB