Plán integrované marketingové komunikace pro oblast služeb firmy AMILO Car, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Holíková, Eva (Dissertant)
Other Authors: Zezulka, Libor (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 57 s.

Cover

LEADER 01574ntm a22004217u 4500
001 zp17897
041 |a cze 
100 1 |a Holíková, Eva  |4 dis 
245 1 0 |a Plán integrované marketingové komunikace pro oblast služeb firmy AMILO Car, a.s. 
246 |a Integrated marketing communication plan for the company AMILO Car Service, a.s. 
260 |c 2011 
300 |a 57 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingový komunikační plán 
653 |a nástroje marketingové komunikace 
653 |a SWOT analýza 
653 |a reklama 
653 |a podpora prodeje public relations 
653 |a osobní prodej 
653 |a direct marketing 
653 |a marketing communication plan 
653 |a marketing communication tools 
653 |a SWOT analysis 
653 |a advertising 
653 |a sales promotion 
653 |a public relations 
653 |a personal sales 
653 |a direct marketing 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Zezulka, Libor  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/14748  |y Plný text v Digitální knihovně UTB