|
|
|
|
LEADER |
02190ntm a22006857u 4500 |
001 |
zp17856 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Hable, Pavel
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Právní vědomí a kompetence policistů ČR po absolvování základní odborné přípravy
|
246 |
|
|
|a Legal consciences and competencies of Police Czech Republic after absolving basic special training.
|
260 |
|
|
|c 2011
|
300 |
|
|
|a 51 s. (+přílohy: 23s.)
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
500 |
|
|
|a Ústav: Katedra práva a právní vědy
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a Právní vědomí
|
653 |
|
|
|a kompetence
|
653 |
|
|
|a časová dotace
|
653 |
|
|
|a rámcový vzdělávací program
|
653 |
|
|
|a školní vzdělávací program
|
653 |
|
|
|a Policie ČR
|
653 |
|
|
|a reforma
|
653 |
|
|
|a edukační cíle
|
653 |
|
|
|a základní odborná příprava
|
653 |
|
|
|a policejní škola
|
653 |
|
|
|a znalosti
|
653 |
|
|
|a dovednosti
|
653 |
|
|
|a přímý výkon
|
653 |
|
|
|a analýza
|
653 |
|
|
|a komparace
|
653 |
|
|
|a empirický
|
653 |
|
|
|a didaktický
|
653 |
|
|
|a sociální pomoc
|
653 |
|
|
|a Legal knowledge
|
653 |
|
|
|a skills
|
653 |
|
|
|a time allocation
|
653 |
|
|
|a general curriculum
|
653 |
|
|
|a school curriculum
|
653 |
|
|
|a the police
|
653 |
|
|
|a reform
|
653 |
|
|
|a educational goals
|
653 |
|
|
|a basic training
|
653 |
|
|
|a police school
|
653 |
|
|
|a knowledge
|
653 |
|
|
|a skills
|
653 |
|
|
|a directperformance analysis
|
653 |
|
|
|a comparison
|
653 |
|
|
|a empirical
|
653 |
|
|
|a validity
|
653 |
|
|
|a reliability
|
653 |
|
|
|a didactic
|
653 |
|
|
|a socialassistance
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Vaňková, Zdeňka
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/16481
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|