Marketingový projekt na zvýšení atraktivity Lázní Luhačovice, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Adamcová, Zuzana (Dissertant)
Other Authors: Slunéčko, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 80 s.

Cover

LEADER 01462ntm a22003857u 4500
001 zp1760
041 |a cze 
100 1 |a Adamcová, Zuzana  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingový projekt na zvýšení atraktivity Lázní Luhačovice, a.s. 
246 |a The marketing project for an increase of the attraction of the joint-stock company Lázně Luhačovice 
260 |c 2005 
300 |a 80 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a nový segment 
653 |a nové pobyty 
653 |a bodové pobyty 
653 |a tématicky zaměřené balíčky 
653 |a rozšíření strategie 
653 |a internet 
653 |a new segment 
653 |a new kinds of stays 
653 |a point stays 
653 |a thematically specialized packages 
653 |a enlarge the strategy 
653 |a internet 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Slunéčko, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/36454  |y Plný text v Digitální knihovně UTB