|
|
|
|
LEADER |
01444ntm a22003617u 4500 |
001 |
zp17477 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Krajíčková, Kateřina
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Možnosti a meze pedagogické diagnostiky žáka
|
246 |
|
|
|a The Potential and Limits of Pedagogical Diagnostics
|
260 |
|
|
|c 2010
|
300 |
|
|
|a 47 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
500 |
|
|
|a Ústav: Institut mezioborových studií
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a Pedagogická diagnostika
|
653 |
|
|
|a obsah pedagogické diagnostiky
|
653 |
|
|
|a metody pedagogické diagnostiky
|
653 |
|
|
|a pedagogická diagnostika v primární škole
|
653 |
|
|
|a individuální vzdělávací program
|
653 |
|
|
|a Pedagogical diagnostics
|
653 |
|
|
|a pedagogical diagnostics subject
|
653 |
|
|
|a pedagogical diagnostics methods
|
653 |
|
|
|a pedagogical diagnostics at primary school
|
653 |
|
|
|a individual educational plan
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Poledňová, Ivana
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/11498
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|