LEADER 01444ntm a22003617u 4500
001 zp17477
041 |a cze 
100 1 |a Krajíčková, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Možnosti a meze pedagogické diagnostiky žáka 
246 |a The Potential and Limits of Pedagogical Diagnostics 
260 |c 2010 
300 |a 47 s. 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Institut mezioborových studií 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Pedagogická diagnostika 
653 |a obsah pedagogické diagnostiky 
653 |a metody pedagogické diagnostiky 
653 |a pedagogická diagnostika v primární škole 
653 |a individuální vzdělávací program 
653 |a Pedagogical diagnostics 
653 |a pedagogical diagnostics subject 
653 |a pedagogical diagnostics methods 
653 |a pedagogical diagnostics at primary school 
653 |a individual educational plan 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Poledňová, Ivana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/11498  |y Plný text v Digitální knihovně UTB