Nákupní chování specifických segmentů trhu hudebních nahrávek

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Skaunic, David (Dissertant)
Other Authors: Bačuvčík, Radim (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 101 s., 6 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01392ntm a22003857u 4500
001 zp17456
041 |a cze 
100 1 |a Skaunic, David  |4 dis 
245 1 0 |a Nákupní chování specifických segmentů trhu hudebních nahrávek 
246 |a Shopping habbits of specific segments of the market with music records. 
260 |c 2010 
300 |a 101 s., 6 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a hudba 
653 |a hudební trh 
653 |a průmysl 
653 |a nákupní chování 
653 |a spotřebitel 
653 |a nahrávka 
653 |a music 
653 |a music market 
653 |a industry 
653 |a shopping habbits 
653 |a consumer 
653 |a record 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Bačuvčík, Radim  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/12160  |y Plný text v Digitální knihovně UTB