LEADER 01770ntm a22005297u 4500
001 zp17411
041 |a cze 
100 1 |a Tesárková, Erika  |4 dis 
245 1 0 |a Specifické poruchy učení - integrace žáků 
246 |a Specific disorders of learning - options of reedukation 
260 |c 2010 
300 |a 60 s. (96 000 znaků) 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Katedra pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a specifické poruchy učení 
653 |a dyslexie 
653 |a dysgrafie 
653 |a dysortografie 
653 |a dyskalkulie 
653 |a dyspraxie 
653 |a pedagogická diagnostika 
653 |a reedukace 
653 |a vzdělávání 
653 |a integrace 
653 |a individuální vzdělávací program 
653 |a pedagogicko-psychologické služby 
653 |a specific disorders of learnig 
653 |a dyslexia 
653 |a dysgraphia 
653 |a dysorthographia 
653 |a dyscalculation 
653 |a dyspraxia 
653 |a educational psychology 
653 |a reeducation 
653 |a education 
653 |a inegration 
653 |a individual educational programme 
653 |a educational-psychological services 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Jašková, Vendula  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/14234  |y Plný text v Digitální knihovně UTB