Analýza trhu a marketingové strategie inovace výrobkové technologie

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Gladišová, Pavla (Dissertant)
Other Authors: Krchová, Hana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
trh
Physical Description: 65 s., 17 s.

Cover

LEADER 01406ntm a22004097u 4500
001 zp1736
041 |a cze 
100 1 |a Gladišová, Pavla  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza trhu a marketingové strategie inovace výrobkové technologie 
246 |a Analysis of the market and marketing strategy of product technology innovation 
260 |c 2005 
300 |a 65 s., 17 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav podnikové ekonomiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a analýza 
653 |a trh 
653 |a marketing 
653 |a strategie 
653 |a inovace 
653 |a výrobek 
653 |a technologie 
653 |a analysis 
653 |a market 
653 |a marketing 
653 |a strategy 
653 |a innovation 
653 |a product 
653 |a technology 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Krchová, Hana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/36435  |y Plný text v Digitální knihovně UTB