Faktory ovlivňující zákazníka při nákupu outdooro-vého vybavení v České republice a Norsku

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bednář, Vojtěch (Dissertant)
Other Authors: Prachař, Štěpán (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 67 s.

Cover

LEADER 01493ntm a22003857u 4500
001 zp17352
041 |a cze 
100 1 |a Bednář, Vojtěch  |4 dis 
245 1 0 |a Faktory ovlivňující zákazníka při nákupu outdooro-vého vybavení v České republice a Norsku 
246 |a The factors influencing a costumer to purchase the outdoor equipment in Czech republic and Norway 
260 |c 2010 
300 |a 67 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2012 
653 |a outdoor 
653 |a sport 
653 |a Hudysport 
653 |a Norsko 
653 |a nákupní chování 
653 |a kulturní dimenze 
653 |a outdoor 
653 |a sport 
653 |a Hudysport 
653 |a Norway 
653 |a shopping behavior 
653 |a cultural dimensions 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Prachař, Štěpán  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/14542  |y Plný text v Digitální knihovně UTB