Využití event marketingu pro zlepšení konkurenčního postavení kavárny Steps Café

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Teicherová, Jana (Dissertant)
Other Authors: Štefánek, Radoslav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Slovak
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 74 s.

Cover

LEADER 01346ntm a22003617u 4500
001 zp17156
041 |a slo 
100 1 |a Teicherová, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Využití event marketingu pro zlepšení konkurenčního postavení kavárny Steps Café 
246 |a Using event marketing to improve competitive ability of Steps Café 
260 |c 2010 
300 |a 74 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a event marketing 
653 |a event 
653 |a emoce 
653 |a cílová skupina 
653 |a strategické plánování 
653 |a event marketing 
653 |a event 
653 |a emotions 
653 |a target group 
653 |a strategic planning 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Štefánek, Radoslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/12177  |y Plný text v Digitální knihovně UTB