Marketingové komunikace Kulturního centra Pardubice v kontextu kulturní politiky města

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vojířová, Romana (Dissertant)
Other Authors: Bačuvčík, Radim (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 66 s., 11 s obr. příloh

Cover

LEADER 01510ntm a22003617u 4500
001 zp17091
041 |a cze 
100 1 |a Vojířová, Romana  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingové komunikace Kulturního centra Pardubice v kontextu kulturní politiky města 
246 |a Marketing and marketing communications cultural institution in the kontext cultural politics the state,, the region or the municipality 
260 |c 2010 
300 |a 66 s., 11 s obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketing 
653 |a marketingové komunikace 
653 |a neziskové organizace 
653 |a kulturní organizace 
653 |a kulturní politiky 
653 |a Marketing 
653 |a marketing communication 
653 |a allowance organization 
653 |a cultural organization 
653 |a cultural politic 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Bačuvčík, Radim  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/14112  |y Plný text v Digitální knihovně UTB