Propagace firmy na internetu s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Trávníček, Michal (Dissertant)
Other Authors: Podlešák, Petr (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 78 stran

Cover

LEADER 01289ntm a22003137u 4500
001 zp17084
041 |a cze 
100 1 |a Trávníček, Michal  |4 dis 
245 1 0 |a Propagace firmy na internetu s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti 
246 |a Promotion company with an accent on the internet to increase competitiveness 
260 |c 2010 
300 |a 78 stran 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Nepřístupná práce 
653 |a e-marketing 
653 |a internetová propagace 
653 |a ROI-návratnost investic 
653 |a e-marketing 
653 |a Internet advertising 
653 |a ROI - return on investment 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Podlešák, Petr  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/13177  |y Plný text v Digitální knihovně UTB