Amerikanizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tomandl, Jan (Dissertant)
Other Authors: Křížek, Zdeněk (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
USA
Physical Description: 100 s., 48 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01551ntm a22004337u 4500
001 zp17083
041 |a cze 
100 1 |a Tomandl, Jan  |4 dis 
245 1 0 |a Amerikanizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky 
246 |a Americanization and American Lifestyle in Czech Advertisment and its Cultural Effects 
260 |c 2010 
300 |a 100 s., 48 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Reklama 
653 |a Spojené státy americké 
653 |a amerikanizace 
653 |a globalizace 
653 |a tisková reklama 
653 |a česká reklama 
653 |a sémiotika 
653 |a symboly 
653 |a propaganda 
653 |a Advertisments 
653 |a USA 
653 |a Americanization 
653 |a globalization 
653 |a semiotics 
653 |a symbols 
653 |a propaganda 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Křížek, Zdeněk  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/12113  |y Plný text v Digitální knihovně UTB