Analýza spokojnosti zákazníka firmy B. O. S. - Plast, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Obešlová, Barbora (Dissertant)
Other Authors: Dohnalová, Zuzana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Slovak
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 60 s.

Cover

LEADER 01302ntm a22003377u 4500
001 zp17031
041 |a slo 
100 1 |a Obešlová, Barbora  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza spokojnosti zákazníka firmy B. O. S. - Plast, s.r.o. 
246 |a Analysis of customer satisfaction firm B.O.S. - Plast, Ltd. 
260 |c 2010 
300 |a 60 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav ekonomie 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Spokojnosť zákazníka 
653 |a Marketingový výskum 
653 |a dotazník 
653 |a metódy zberu informácií 
653 |a Customer satisfaction 
653 |a marketing research 
653 |a questionnaire 
653 |a methods of information collection 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Dohnalová, Zuzana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/14047  |y Plný text v Digitální knihovně UTB