Analýza reklamní kampaně produktu "Trenčianske Hradné" pro firmu Old Herold, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bežáková, Zuzana (Dissertant)
Other Authors: Dobeš, Kamil (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 55 s., 5 s. príloh

Cover

LEADER 01493ntm a22003617u 4500
001 zp1703
041 |a cze 
100 1 |a Bežáková, Zuzana  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza reklamní kampaně produktu "Trenčianske Hradné" pro firmu Old Herold, s.r.o. 
246 |a Analysis of promotion campaign for product "Trenčianske Hradné" for the Old Herold,ltd. company 
260 |c 2005 
300 |a 55 s., 5 s. príloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav ekonomie 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.05.2015 
653 |a reklama 
653 |a reklamní kampaň 
653 |a hodnocení účinnosti 
653 |a analýza prodeje 
653 |a dotazníkové šetření 
653 |a promotion 
653 |a promotion campaign 
653 |a evaluating of effectiveness of promotion campaign 
653 |a purchase analysis 
653 |a questioner research 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Dobeš, Kamil  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/36410  |y Plný text v Digitální knihovně UTB