Analýza struktury zákazníků společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Motalová, Petra (Dissertant)
Other Authors: Dohnalová, Zuzana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 73 s., 5 s příloh

Cover

LEADER 01340ntm a22003617u 4500
001 zp17024
041 |a cze 
100 1 |a Motalová, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza struktury zákazníků společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. 
246 |a The customer structure analysis in Telefónica O2 Czech Republic, a.s. 
260 |c 2010 
300 |a 73 s., 5 s příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav ekonomie 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Telefónica O2 
653 |a zákazník 
653 |a spokojenost 
653 |a analýza 
653 |a segmentace zákazníků 
653 |a Telefónica O2 
653 |a customer 
653 |a satisfaction 
653 |a analysis 
653 |a customer segmentation 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Dohnalová, Zuzana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/12278  |y Plný text v Digitální knihovně UTB