Analýza marketingového mixu v autosalonu společnosti FORTEX - AGS, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Petříková, Eva (Dissertant)
Other Authors: Kramoliš, Jan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 71 s., 3 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01522ntm a22004577u 4500
001 zp17015
041 |a cze 
100 1 |a Petříková, Eva  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingového mixu v autosalonu společnosti FORTEX - AGS, a.s. 
246 |a Analysis of marketing mix in automobile show in FORTEX - AGS, a.s. company 
260 |c 2010 
300 |a 71 s., 3 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav ekonomie 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a marketingový mix 
653 |a produkt 
653 |a cena 
653 |a distribuce 
653 |a propagace 
653 |a lidé 
653 |a materiální prostředí 
653 |a služby 
653 |a marketing 
653 |a marketing mix 
653 |a product 
653 |a price 
653 |a placement 
653 |a promotion 
653 |a people 
653 |a physical evidence 
653 |a service 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kramoliš, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/14187  |y Plný text v Digitální knihovně UTB