Marketingový průzkum trhu pro zavedení výrobku firmy eOznamko na trh Zlínskeho kraje

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vojtechová, Martina (Dissertant)
Other Authors: Muchová, Simona (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 74 s. , 3 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01476ntm a22003857u 4500
001 zp16975
041 |a cze 
100 1 |a Vojtechová, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingový průzkum trhu pro zavedení výrobku firmy eOznamko na trh Zlínskeho kraje 
246 |a Marketing research for introducing the product of the company eOznamko to the market of Zlin Region 
260 |c 2010 
300 |a 74 s. , 3 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a produkt 
653 |a marketingový mix 
653 |a PEST analýza 
653 |a Porterova analýza 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a Product 
653 |a Marketing mix 
653 |a PEST analysis 
653 |a Porter analysis 
653 |a SWOT analysis 
653 |a Marketing research 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Muchová, Simona  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/12647  |y Plný text v Digitální knihovně UTB