Analýza využití nástrojů demarketingu v cestovním ruchu v České republice

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vágnerová, Markéta (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 68 s.

Cover

LEADER 01323ntm a22003377u 4500
001 zp16972
041 |a cze 
100 1 |a Vágnerová, Markéta  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza využití nástrojů demarketingu v cestovním ruchu v České republice 
246 |a Analysis of using demarketing tools in tourist trade in Czech republic 
260 |c 2010 
300 |a 68 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a demarketing 
653 |a snižování poptávky 
653 |a marketingové nástroje 
653 |a cestovní ruch 
653 |a demarketing 
653 |a decreasing or reduce of demand 
653 |a marketing tools 
653 |a tourist trade 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/14349  |y Plný text v Digitální knihovně UTB