Využití event marketingu pro zlepšení konkurenčního postavení společnosti Sestav stavebniny, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Teicher, Henrich (Dissertant)
Other Authors: Štefánek, Radoslav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Slovak
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 60 s.

Cover

LEADER 01544ntm a22004097u 4500
001 zp16966
041 |a slo 
100 1 |a Teicher, Henrich  |4 dis 
245 1 0 |a Využití event marketingu pro zlepšení konkurenčního postavení společnosti Sestav stavebniny, s.r.o. 
246 |a Using event marketing to improve competitive ability of Sestav stavebniny, limited company 
260 |c 2011 
300 |a 60 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a event marketing 
653 |a event 
653 |a zážitek 
653 |a zážitkový marketing 
653 |a marketingový mix 
653 |a komunikační mix 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a event marketing 
653 |a event 
653 |a experience 
653 |a experiential marketing 
653 |a marketing mix 
653 |a communication mix 
653 |a marketing communication 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Štefánek, Radoslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/17281  |y Plný text v Digitální knihovně UTB