Analysis of utilization of direct sales in Southwestern company

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Sluka, Ondrej (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 65 s.

Cover

LEADER 01369ntm a22003857u 4500
001 zp16960
041 |a eng 
100 1 |a Sluka, Ondrej  |4 dis 
245 1 0 |a Analysis of utilization of direct sales in Southwestern company 
246 |a Analysis of utilization of direct sales in Southwestern company 
260 |c 2010 
300 |a 65 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Priamy predaj 
653 |a predajca 
653 |a produkt 
653 |a motivácia 
653 |a marketingová komunikácia 
653 |a SWOT analýza 
653 |a Direct sales 
653 |a salesperson 
653 |a product 
653 |a motivation 
653 |a marketing communication 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/13622  |y Plný text v Digitální knihovně UTB