Analýza vztahu firmy Meko s.r.o. k zájmovým skupinám-Public Relations

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Merenda, Petr (Dissertant)
Other Authors: Medek, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 62 s

Cover

LEADER 01416ntm a22003857u 4500
001 zp1678
041 |a cze 
100 1 |a Merenda, Petr  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza vztahu firmy Meko s.r.o. k zájmovým skupinám-Public Relations 
246 |a Analysis of relationship to the special-interest groups in Meko s.r.o. company-Public Relations 
260 |c 2005 
300 |a 62 s 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Public Relations 
653 |a zájmové skupiny 
653 |a komunikační kanály 
653 |a důvěra 
653 |a Media Relations 
653 |a etika 
653 |a Public Relations 
653 |a special-interest groups 
653 |a communications channels 
653 |a dependance 
653 |a Media Relations 
653 |a ethic 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Medek, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/36392  |y Plný text v Digitální knihovně UTB