Analýza marketingové komunikace vybraných internetových prodejců pneumatik

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Semelová, Zuzana (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 67 s.

Cover

LEADER 01483ntm a22004097u 4500
001 zp16764
041 |a cze 
100 1 |a Semelová, Zuzana  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové komunikace vybraných internetových prodejců pneumatik 
246 |a Analysis of the marketing communication of selected online retailers of tires 
260 |c 2010 
300 |a 67 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Internet 
653 |a marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketing na internetu 
653 |a "kamenný obchod" 
653 |a e-shop 
653 |a elektronické obchodování 
653 |a Internet 
653 |a marketing 
653 |a marketing communication 
653 |a internet marketing 
653 |a "brick shop" 
653 |a e-shop 
653 |a e-commerce 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/13877  |y Plný text v Digitální knihovně UTB