Analýza využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace ve firmě Kovosteel, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zellerová, Radka (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 66 s.

Cover

LEADER 01648ntm a22004097u 4500
001 zp16763
041 |a cze 
100 1 |a Zellerová, Radka  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace ve firmě Kovosteel, s.r.o. 
246 |a Sponsoring utilization analysis as a part of integrated marketing communication in Kovosteel, s.r.o. company 
260 |c 2010 
300 |a 66 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Integrace marketingové komunikace 
653 |a sponzoring 
653 |a reklama 
653 |a public relations 
653 |a druhy sponzoringu 
653 |a měření efektivnosti sponzorství 
653 |a komunikace se sponzory 
653 |a Integrated marketing communications 
653 |a sponsoring 
653 |a advertisement 
653 |a public relations 
653 |a sorts of sponsoring 
653 |a sponsoring effectiveness measurement 
653 |a communication with sponsors 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/12012  |y Plný text v Digitální knihovně UTB