Analýza uvedení nových obalů na trh firmou KART Zlín, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pešková, Veronika (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 76 s., 7. s. obr. příloh

Cover

LEADER 01504ntm a22004097u 4500
001 zp16715
041 |a cze 
100 1 |a Pešková, Veronika  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza uvedení nových obalů na trh firmou KART Zlín, s.r.o. 
246 |a Analysis of introduction of the new packaging to the market by the company KART Zlín, s.r.o. 
260 |c 2010 
300 |a 76 s., 7. s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a nový výrobek 
653 |a SWOT analýza 
653 |a Porterova analýza 
653 |a SLEPT analýza 
653 |a nákladová analýza 
653 |a riziková analýza 
653 |a marketing 
653 |a new product 
653 |a SWOT analyse 
653 |a Porter's analyse 
653 |a SLEPT analyse 
653 |a costs analyse 
653 |a risk analyse 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/13946  |y Plný text v Digitální knihovně UTB