Analýza marketingové komunikace vybraných velkých a středních pivovarů v ČR

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mládek, Lukáš (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2011
Subjects:
Physical Description: 65 s.

Cover

LEADER 01524ntm a22003857u 4500
001 zp16709
041 |a cze 
100 1 |a Mládek, Lukáš  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové komunikace vybraných velkých a středních pivovarů v ČR 
246 |a Analysis of Marketing Communication of Selected Large and Medium-sized Breweries in the Czech Republic 
260 |c 2011 
300 |a 65 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a pivovarnictví 
653 |a K Brewery Trade a.s. 
653 |a Pivovar Svijany 
653 |a tradiční výroba piva 
653 |a pivovarský trh 
653 |a marketing communication 
653 |a brewing industry 
653 |a K Brewery Trade a.s. 
653 |a Pivovar Svijany 
653 |a tra-ditional production of beer 
653 |a brewery market 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/16977  |y Plný text v Digitální knihovně UTB