Doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy Lázeňské oplatky, Bohumil Košař, využitím nástrojů marketingového mixu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Latináková, Martina (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 77 s. 5 s. příloh

Cover

LEADER 01567ntm a22003857u 4500
001 zp16699
041 |a cze 
100 1 |a Latináková, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy Lázeňské oplatky, Bohumil Košař, využitím nástrojů marketingového mixu 
246 |a Recommendations to increase competitiveness of Lázeňské oplatky, Bohumil Košař company by using marketing mix tools 
260 |c 2010 
300 |a 77 s. 5 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Klíčová slova: marketingový mix 
653 |a konkurence 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a SWOT analýza 
653 |a Porterova analýza 
653 |a Pest analýza 
653 |a Keywords: marketing mix 
653 |a competition 
653 |a competitiveness 
653 |a SWOT analysis 
653 |a Porter analysis 
653 |a PEST analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/13414  |y Plný text v Digitální knihovně UTB