|
|
|
|
| LEADER |
00000ntm a22000007u 4500 |
| 001 |
zp16645 |
| 041 |
|
|
|a cze
|
| 100 |
1 |
|
|a Horák, Karel
|4 dis
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Vliv adaptačních kurzů na prevenci šikany na střední škole
|
| 246 |
|
|
|a Influence of Adaptation Courses on Prevention of Bullying in Secondary Schools
|
| 260 |
|
|
|c 2010
|
| 300 |
|
|
|a 91 s.
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
| 500 |
|
|
|a Ústav: Institut mezioborových studií
|
| 500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
| 500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
| 506 |
|
|
|a Bez omezení
|
| 653 |
|
|
|a adaptační kurz
|
| 653 |
|
|
|a záţitková pedagogika
|
| 653 |
|
|
|a fáze vývoje skupiny
|
| 653 |
|
|
|a sociální klima školy
|
| 653 |
|
|
|a sociální klima třídy
|
| 653 |
|
|
|a šikana
|
| 653 |
|
|
|a agresor
|
| 653 |
|
|
|a oběť
|
| 653 |
|
|
|a prevence primární
|
| 653 |
|
|
|a prevence sekundární
|
| 653 |
|
|
|a prevence terciální
|
| 653 |
|
|
|a projekty prevence
|
| 653 |
|
|
|a adaptation course
|
| 653 |
|
|
|a experience pedagogy
|
| 653 |
|
|
|a phase of development of a group
|
| 653 |
|
|
|a social climate of a school
|
| 653 |
|
|
|a social climate of a class
|
| 653 |
|
|
|a bully
|
| 653 |
|
|
|a aggressor
|
| 653 |
|
|
|a viectim
|
| 653 |
|
|
|a primary prevention
|
| 653 |
|
|
|a secondary prevention
|
| 653 |
|
|
|a tertiary prevention
|
| 653 |
|
|
|a projects of prevention
|
| 655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
| 700 |
1 |
|
|a Plšková, Alena
|4 ths
|
| 710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
| 710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/12510
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|