|
|
|
|
LEADER |
01814ntm a22005297u 4500 |
001 |
zp16645 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Horák, Karel
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Vliv adaptačních kurzů na prevenci šikany na střední škole
|
246 |
|
|
|a Influence of Adaptation Courses on Prevention of Bullying in Secondary Schools
|
260 |
|
|
|c 2010
|
300 |
|
|
|a 91 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
500 |
|
|
|a Ústav: Institut mezioborových studií
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a adaptační kurz
|
653 |
|
|
|a záţitková pedagogika
|
653 |
|
|
|a fáze vývoje skupiny
|
653 |
|
|
|a sociální klima školy
|
653 |
|
|
|a sociální klima třídy
|
653 |
|
|
|a šikana
|
653 |
|
|
|a agresor
|
653 |
|
|
|a oběť
|
653 |
|
|
|a prevence primární
|
653 |
|
|
|a prevence sekundární
|
653 |
|
|
|a prevence terciální
|
653 |
|
|
|a projekty prevence
|
653 |
|
|
|a adaptation course
|
653 |
|
|
|a experience pedagogy
|
653 |
|
|
|a phase of development of a group
|
653 |
|
|
|a social climate of a school
|
653 |
|
|
|a social climate of a class
|
653 |
|
|
|a bully
|
653 |
|
|
|a aggressor
|
653 |
|
|
|a viectim
|
653 |
|
|
|a primary prevention
|
653 |
|
|
|a secondary prevention
|
653 |
|
|
|a tertiary prevention
|
653 |
|
|
|a projects of prevention
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Plšková, Alena
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/12510
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|