|
|
|
|
LEADER |
02151ntm a22006497u 4500 |
001 |
zp16623 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Francová, Sylva
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Sociální klima školní třídy
|
246 |
|
|
|a Social climate in school class
|
260 |
|
|
|c 2010
|
300 |
|
|
|a 84 s., 2 s. příloh
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
500 |
|
|
|a Ústav: Institut mezioborových studií
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a sociální klima školní třídy
|
653 |
|
|
|a prostředí
|
653 |
|
|
|a sociální atmosféra
|
653 |
|
|
|a škola
|
653 |
|
|
|a školní třída
|
653 |
|
|
|a faktory ovlivňující klima školní třídy
|
653 |
|
|
|a učitel
|
653 |
|
|
|a žák
|
653 |
|
|
|a účinky klimatu školní třídy
|
653 |
|
|
|a diagnostika školního klimatu
|
653 |
|
|
|a přístupy
|
653 |
|
|
|a problémy
|
653 |
|
|
|a účel
|
653 |
|
|
|a metody zkoumání školního klimatu
|
653 |
|
|
|a třída běžná
|
653 |
|
|
|a třída speciální
|
653 |
|
|
|a dotazník MCI
|
653 |
|
|
|a Social climate of a school class
|
653 |
|
|
|a environment
|
653 |
|
|
|a social athmosphere
|
653 |
|
|
|a school
|
653 |
|
|
|a school class
|
653 |
|
|
|a factors affecting climate of a school class
|
653 |
|
|
|a teacher
|
653 |
|
|
|a pupil
|
653 |
|
|
|a effects the climate of a school class
|
653 |
|
|
|a diagnostic of the school climate
|
653 |
|
|
|a different approach
|
653 |
|
|
|a problems
|
653 |
|
|
|a purpose
|
653 |
|
|
|a methods research of the school class climate
|
653 |
|
|
|a common school class
|
653 |
|
|
|a special school class
|
653 |
|
|
|a questionnaire MCI
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Doňková, Olga
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/12766
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|