|
|
|
|
LEADER |
02017ntm a22006617u 4500 |
001 |
zp16466 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Pečarová, Monika
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Syndrom vyhoření - okolnosti vzniku a strategie zvládání
|
246 |
|
|
|a Burn-Out Syndrome - factors of genesis and cope strategy
|
260 |
|
|
|c 2010
|
300 |
|
|
|a 91 s., 11 s. příloh
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
500 |
|
|
|a Ústav: Institut mezioborových studií
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a Syndrom vyhoření
|
653 |
|
|
|a emocionální vyčerpanost
|
653 |
|
|
|a fyzické vyčerpání
|
653 |
|
|
|a odcizení
|
653 |
|
|
|a alienation
|
653 |
|
|
|a eustres
|
653 |
|
|
|a distres
|
653 |
|
|
|a stresor
|
653 |
|
|
|a smysl života
|
653 |
|
|
|a sociální síť
|
653 |
|
|
|a dobré vztahy
|
653 |
|
|
|a evaluace
|
653 |
|
|
|a pracovní zatížení
|
653 |
|
|
|a kontrola řízení
|
653 |
|
|
|a odměny a uznání
|
653 |
|
|
|a pracovní kolektiv
|
653 |
|
|
|a spravedlnost
|
653 |
|
|
|a hodnoty
|
653 |
|
|
|a Burn-Out Syndrome
|
653 |
|
|
|a emotional exhausting
|
653 |
|
|
|a physical exhausting
|
653 |
|
|
|a alienation
|
653 |
|
|
|a eustress
|
653 |
|
|
|a distress
|
653 |
|
|
|a stressor
|
653 |
|
|
|a meaning of life
|
653 |
|
|
|a social network
|
653 |
|
|
|a good relationships
|
653 |
|
|
|a evaluation
|
653 |
|
|
|a demands
|
653 |
|
|
|a controll
|
653 |
|
|
|a reward
|
653 |
|
|
|a community
|
653 |
|
|
|a fairness
|
653 |
|
|
|a values
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Vízdal, František
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/11156
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|