Analýza současného postavení marketingové komunikace ve firmě BELVE s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Susko, Miroslav (Dissertant)
Other Authors: Medek, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2005
Subjects:
Physical Description: 57 s.,2 s.příloh

Cover

LEADER 01497ntm a22003857u 4500
001 zp1617
041 |a cze 
100 1 |a Susko, Miroslav  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza současného postavení marketingové komunikace ve firmě BELVE s.r.o. 
246 |a The Analysis of Contemporary Position of Marketing Communication in the Firm Belve Ltd 
260 |c 2005 
300 |a 57 s.,2 s.příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.05.2015 
653 |a marketingová komunikácia 
653 |a reklama 
653 |a osobný predaj 
653 |a pubilc relations 
653 |a priamy marketing 
653 |a podpora predaja 
653 |a marketing communication 
653 |a promotion 
653 |a personal selling 
653 |a public relations 
653 |a direct marketing 
653 |a sales promotion 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Medek, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/36338  |y Plný text v Digitální knihovně UTB