LEADER 01661ntm a22003617u 4500
001 zp16162
041 |a cze 
100 1 |a Bambuchová, Alena  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt optimalizace řízení vztahů se zákazníky ve firmě Kovar s.r.o. 
246 |a Optimization Project of Customer Relationship Management Concept in Kovar Ltd. 
260 |c 2010 
300 |a 107 s., 21 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Podniková ekonomika 
500 |a Studijní obor: Enterprise Economics 
500 |a Ústav: Ústav podnikové ekonomiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Customer Relationship Management 
653 |a cíle a pilíře řízení vztahů se zákazníky 
653 |a analýza 
653 |a implementace konceptu řízení vztahů se zákazníky do podnikové praxe 
653 |a rizika a přínosy konceptu 
653 |a Customer Relationship Management 
653 |a goals and pillars of Customer Relationship Management 
653 |a analysis 
653 |a implementation of Customer Relationship Management concept into business practices 
653 |a risks and benefits of Customer Relationship Management 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Hrazdilová Bočková, Kateřina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/14449  |y Plný text v Digitální knihovně UTB