Analýza prodejních a marketingových aktivit firmy Čerpací stanice Kelčice s.r.o. a jejich vliv na její konkurenceschopnost

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Novotný, Vilém (Dissertant)
Other Authors: Ševčíková, Lenka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 55 s.

Cover

LEADER 01617ntm a22004337u 4500
001 zp1595
041 |a cze 
100 1 |a Novotný, Vilém  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza prodejních a marketingových aktivit firmy Čerpací stanice Kelčice s.r.o. a jejich vliv na její konkurenceschopnost 
246 |a The Sell and Marketing Activities Analysis of Company Čerpací stanice Kelčice s.r.o. and its Influence to its Competitive Strengths 
260 |c 2006 
300 |a 55 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2036 
653 |a prodej 
653 |a marketing 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a produkt 
653 |a cena 
653 |a místo 
653 |a propagace 
653 |a čerpací stanice 
653 |a Sale 
653 |a marketing 
653 |a competitive strength 
653 |a product 
653 |a price 
653 |a place 
653 |a promotion 
653 |a patrol station 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Ševčíková, Lenka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/2298  |y Plný text v Digitální knihovně UTB